torsdag 29. desember 2011

Hello Kitty

Da kan jeg vise frem julegaven jeg nok har brukt mest tid på i år, egentlig ganske lett og rask å strikke. Så vet ikke helt hvorfor den ikke ble ferdig før på formiddagen lillejulaften..........Kanskje det hadde noe med alle trådene som skulle festes og at jeg ikke fikk helt til å brodere?! Men den ble ferdig, jeg ble fornøyd og ikke minst ble gudmor jenta Oda fornøyd med Hello Kitty bukse :)
Oppskrift og inspirasjon har jeg fått hos Smoochie.
Buksen har jeg strikket i lanett (babyull) fra sandnes garn dobbel tråd.

Neste strikkeprosjekt blir noe jeg synes er kjedelig å strikke,men har lovet mannen :  nye ull lester i alpakka til å ha i scooter skoene. Da var det offentliggjort,  bare å få garn på pinnene og begynne :)


Ha ei fortsatt fin romjul!

2 kommentarer:

  1. Utrolig fin bukse, som Oda har brukt masse allerede! Takk for at du e så glad i å strikke prosjekter til jentene våre!

    SvarSlett