søndag 15. mai 2011

Søndag....

Nok ei travel uke er snart slutt. Våren/sommeren har virkelig tatt tak i Tromsø de siste dagene. Det blir lite håndarbeid når sola skinner, så da får jeg heller legge inn foto på bloggen :)

Er veldig glad i å fotografere ulike former for lys og farger på himmelen. Det er faktisk så "ille" at når ungene ser sola gå ned og himmelen blir farget rød, da ropes det på mamma og nå må jeg komme å ta bilde :)

  Tatt på vei hjem etter kveldsvakt, sola hadde gått ned noen minutter før.
  Når himmelen blir farget rød, da er det vår!

                                     Månen lyste så fint på himmelen over fjellheisen

Denne helga har vært kjempefin! Arbeidshelg sammen med gode kollegaer, sol og grilling på verandaen og LITT rydding i huset. Eneste skår i gleden skjedde i dag mellom klokken 17 og 18.50. Liverpool gikk på en kjempesmell hjemme på Anfield og tapte 0-2 mot Tottenham. Er det mulig....helt utrolig hvor frustrert man kan bli over 22 mannfolk på en fotball bane. Nei, vent i dag gjaldt frustrasjonen ihvertfall tre stykker til - dommer og linjedommere! Men : "You win some and loose some!"




Oppdaget i dette øyeblikk den røde himmelen ute!   


Ha ei flott uke, det skal jeg ha :) Endelig blir jenteturen en realitet og onsdag setter vi oss på flyet til Riga. Det blir shopping, champagne, SPA, laaaaaaaaaaaaaange frokoster og seine middager.
Gleder meg :)

1 kommentar:

  1. Nå regner jeg med du STORkoser deg i Riga med jentegjengen ;) Gleder meg til du kommer hjem og blogger litt om turen ;) Hehe...

    Vi sees på mandag :)

    SvarSlett