søndag 12. februar 2012

Morsdag

I gave til min mamma, som er veldig glad i å strikke, har jeg gitt Hof Husflidslags Vottekalender for 2012
De hadde i 2009 en votteutstilling som ble en suksess. Det ble samlet inn over 160 forskjellige votter fra hele landet, store og små, gamle og nye. Alle vottene ble fotografert og registrert.
For å videreføre suksessen ble 12 par plukket ut til en kalender, der husflidlaget selv har strikket og utarbeidet mønster til vottene.  Håper mamma finner inspirasjon til å strikke nye vottemønster :)
Selv er jeg ikke så opptatt av dette med å få en morsdagsgave, og sier hvert år til ungene at det eneste jeg ønsker meg er et hjemmelaget kort og snille barn :) I år ble det i tillegg frokost og blomster. Veldig koselig!

Da har nok en uke passert forbi, til uken kommer det nye bilder fra huset for nå begynner rommene å ta form og jeg skal svinge sparkel spaden og muligens malekosten :)
Ha ei fin uke og vil du som jeg minnes en vakker stemme, så lytt til denne nydelige sangen med Whitney Houston 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar