søndag 10. februar 2013

Nytt og gammelt

Det har blitt en stund siden forrige blogg innlegg, dagene hjemme i mammapermisjon har bare flydd avgårde. Faktisk har tiden gått så fort, at nå er jeg tilbake i jobb og mannen hjemme i pappapermisjon. Starter på min tredje jobb uke i morgen, jeg skal jobbe i tilsammen 6 uker nå i februar og mars. Så er det mammapermisjon i noen måneder til :)

Lite håndarbeid har det egentlig blitt, men har fått "ånden " over meg nå. Har et strikkeprosjekt til min eldste datter som jeg holder på med. Det er One Direction feber her i huset! Bilder kommer når jeg er ferdig.

Noen strikkerier har det blitt da :
Skikkelig god og varm ull bukse strikket i eskimo, faktisk det første "store" strikkeplagget jeg har laget uten oppskrift! Buksa ble strikket i høst og den passer fortsatt. Genseren Runa har på, er arvet etter storebror. Han fikk den i gave hos en gammel-tante for 12 år siden. Husker ikke hva garnet het, men det var veldig populært å strikke med det.

Vår snart 6 mnd gamle frøken var så absolutt med på notene da mamma bestemte seg for en liten fotoshoot :)

Morsdagen i dag har vært kjempefin med god frokost, blomster, nye sko til å bruke på jobben og nydelig lammelår sammen med familien! Skal ta meg en liten tur rundt i blogglandia å avrunde dagen og så legge meg å ladde til en ny uke.

Ha en riktig fin februar uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar