tirsdag 22. november 2011

Duften av såpe

I Tromsø arrangeres det en god del julemesser i disse tider. Jeg bruker vanligvis å stikke innom julemessa på UNN (universitetssykehuset i nord-norge) og (selvsagt) julemessa på Åsgård. I år ble det ikke slik, men jeg fikk med meg et tips om en utstiller som solgte såper.  Jeg fikk lukte på ei julesåpe og dermed bare måtte jeg besøke nettbutikken til Rita King  : Alveland. Endte opp med at det i går, kom en pakke i posten til meg. Tror ikke postkassen vår har luktet så godt noen gang...... Har bestilt julesåper og fikk med ei einebær såpe på kjøpet - tusen takk til Rita!

Skulle ønske at dere som leser bloggen min, kunne trykke på bildet og kjenne den herlige duften av julesåpen. Den lukter en god blanding av kanel, nellik, appelsin m.m.  Er du ute etter en julegave til noen som har "alt", kan dette være et fint alternativ. Titt innom Alveland du også. Jeg skal iallefall gi bort noen slike såper til jul, men må beholde i hvertfall en selv :)
Ha en fin dag!

2 kommentarer:

  1. MMm, herlige såper! Liker sånt "dill" jeg også. Kjekt med fin innpakning også. Får ta meg en tur innom den siden for å se på produktene! ;)

    Nyyydelige bilder under her, det er jo flammer i horisonten. Vakkert og stemningsfullt!

    Ønsker deg ein flott onsdag! PS - skal prøve meg på pinner 8 og en mønsterrapport til på den høsthalsen over helgen! ;)

    Klem, Eli Kristin

    SvarSlett
  2. Takk for tips til julegava til dem som har alt.

    SvarSlett