lørdag 19. november 2011

Sånn går no dagan...

Nå er det en stund siden sist, men det er travle dager og jeg har heller ikke vært helt i "bloggeform". På strikkefronten har jeg strevd med ei lue, har måttet rekke opp et par ganger og det ble bare tull. Så nå har jeg pakket den sammen bakerst i strikkekurven og tenker den blir tatt frem etter jul.... Mye morsommere å strikke på tykke pinner med tykt garn slik at man får resultatet ganske fort, så nå har jeg lilla hubro garn på strikke pinner nr 8. Mye morsommere i allefall. Skal blogge bilder HVIS produktet blir bra, første gang jeg prøver meg på et slikt prosjekt.

Snøen har endelig lagt seg og det er minusgrader ute. Gleder meg over det, selv om yr sier at det skal regne bort igjen til uka....dette er en rar november værmessig. For noen uker siden, var dette synet som møtte meg gjennom stuevinduene :
Sola lyser opp skyene så de ser ut som flammer! Et fasinerende syn og det gikk etterhvert over til dette:
Fantastisk lys og nydelige farger, og heldige meg fanget alt dette med mitt kjære kamera :)

Vi nærmer oss advent og favorittfargen min -lilla- begynner å komme frem i heimen. I går koset jeg meg med fridag, julemusikk, MANGE telys og tok frem litt advents stæsj. I ett av de mange interiør bladene jeg har kjøpt den siste tiden, fulgte det med noen lilla pynte ark. Har brukt 2 syltetøyglass og klippet til papiret og laget adventslysestaker.                                                       


                  Ha ei fin helg!

1 kommentar:

  1. Kor kreativ du e da! Kanskje æ skal ta mæ en tur i scrappepapirene mine og se om æ finn nåkka lilla papir til å pynte mine syltetøyglass med!

    SvarSlett