lørdag 8. oktober 2011

Et dryss av melis

Det er lørdag, arbeidshelg og jeg våknet opp til et Tromsø som er omkranset av snøkledde fjelltopper. Det ser ut som værgudene har drysset melis over fjellene i løpet av natta...



Sola skinner, men temperaturen utendørs forteller at vi helt klart nærmer oss vinteren!
Egentlig har jeg ikke følt meg helt klar for boblejakke, vintersko og ull longs. Men de snøkledde toppene sjarmerte meg i senk, så nå (tror jeg...) at jeg ønsker vinteren velkommen.










I uka som vi snart legger bak oss, har jeg vært på konsert med en fantastisk artist. Han må ha norges fineste røst! Ingen over, ingen ved siden av - Sivert Høyem!
Like bra når han rocker på som når han står helt alene på scenen med gitaren sin og synger :
"So am I
Good or bad"
Sivert - du er definitivt Good!



Lua jeg begynte på forrige helg, befinner seg nå tilbake som et garnnøste! Tykkere pinner blir nå tatt i bruk, så da blir det kanskje snurre lue på meg til uka. Med tanke på de snøkledde fjellene jeg ser i dag, så kanskje jeg trenger den :)

Siste innkjøp på strikke fronten, er to nøster drops Merino ekstra fine og et strikkehefte fra Drops som jeg ikke klarte å motstå..nøstene tror jeg blir til pannebånd og kanskje jeg finner inspirasjon i heftet til alle eskimo nøstene mine !

Ha ei fin helg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar