torsdag 20. oktober 2011

P for panduro

Har vært en snart tur i Oslo, Trykksårkonferanse i regi av NSFs faggruppe i geriatri og demens. Det ble også tid til litt byvandring og shopping. Da måtte jeg selvfølgelig innom Panduro :) For en deilig følelse å vandre rundt inne på butikken og se - røre og bli inspirert! De hadde såvidt begynt med jule stæsj...OG da ble det litt med hjem i kofferten                                             



Litt julebånd, julestickers og ikke minst to forskjellige julestoff. Hva skal jeg lage? Aner ikke, men kunne ikke forlate butikken uten disse . Englestoffet er helt nydelig. Jeg er jo bare litt over gjennomsnittet begeistret for engler...







Det ble også en tur innom lekebutikken Riktige Leker og det er nesten så jeg ønsker jeg var 5 år igjen. Men artig nok å bare gå rundt å se også !




Den lilla dukkesenga var såååååååååå søt! Det syntes Sigrid òg når jeg viste henne bildet og lurte på hvorfor jeg ikke hadde kjøpt den til henne. Det er det en god grunn til - hadde med meg en liten koffert ( en slik som du egentlig kan bruke som håndbagasje...).





Det var høst i Oslo òg, riktig nok litt varmere enn her hjemme. Så fin tur og er kommet hjem med ny kunnskap fra konferansen, fått shoppet litt og truffet litt familie.
 
HA EN FIN DAG!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar