fredag 28. oktober 2011

There is a house...

Wow! Da har vi kjøpt oss hus :) :) Det er bare en ting å si : ENDELIG!!!! Det kommer til å bli slitsomt, morsomt, utfordrende og muligens altoppslukende - for nå blir det oppussing for alle pengene!

                



Dette feiret vi med i går :










Så i dag har jeg tatt livet med ro, strikket litt til tross for verkende skuldre og nakke       ( muligens på grunn av dårlig nattesøvn den her uka..) og surfet rundt i Blogglandia. Der gjenoppdaget jeg en blogg fra tidligere i høst og er plutselig med på en give away. Føler meg veldig heldig om dagen, så regner med jeg vinner :)  Du kan også bli med på give away  i bloggen til Skorpionens hjørne.

Ønsker alle en riktig fin fredag og ta vare på hverandre i helga! Jeg skal være sammen med gode kollegaer på jobb og ikke minst sammen med mann og barn. Regner med det blir en del brainstorming og planer angående oppussing :)

1 kommentar:

  1. Gratulerer så mye som huseiere!! :) Så kjekt, vel fortjent med en liten feiring da!

    Tusen takk for koselig hilsen hos meg. Kjekt at du blir med på give-away'n også. Blir trekning om litt i dag ;) Tvi tvi!

    Fantastiske bilder under her, nydelig :)

    Ha en flott søndag!

    SvarSlett